Jdi na obsah Jdi na menu
 


REKLAMACE 4

Jak postupovat při reklamaci

Trvejte na reklamačním protokolu

U všeho platí a říkám to stále, co je psáno, to je dáno a pořádek dělá přátelé. Takže když předáte zboží k reklamaci, nechte si písemně potvrdit, že se tak stalo. Z příběhů budete moct vyčíst, jak důležité je volit slova, informace a okolnosti poškození nebo nefunkčnost. Potvrzení se nazývá reklamační protokol.

Ten má tyto náležitosti:

  • Identifikační údaje Vaše i prodejce
  • Datum přijetí reklamace
  • Popis reklamované vady
  • Způsob vyřízení reklamace – viz další článek – věnujte mu pozornost!!!

Váš požadavek zde uveďte ! Proč je to důležité? Protože při neuvedení požadavku způsobu vyřízení se vada považuje za nepodstatnou! A to má další návaznost na Vaše práva.

Reklamační lhůta je ze zákona 30 dní

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< říjen / 2021 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 346
Měsíc: 346
Den: 22